Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
W przypadku, kiedy Odbiorca nie zgadza się ze wskazaniami wodomierza głównego może wystąpić do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Grębocicach z wnioskiem o jego sprawdzenie.
Odbiorca usług może złożyć reklamację za ostatnią fakturę. Reklamacja musi zostać złożona w okresie dwóch miesięcy od czasu wystawienia faktury, tj. do kolejnego odczytu.
Złożenie reklamacji nie zwalnia Odbiorcy usług z obowiązku terminowego uregulowania należności wynikającej z reklamowanej faktury.
Przebieg procesu reklamacji wskazań wodomierza głównego jest następujący:
Odbiorca składa pisemny wniosek o sprawdzenie prawidłowości wskazań wodomierza głównego - druk do pobrania na stronie internetowej www.zgkgrebocice.bipfirma.pl lub w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Grębocicach przy ul. Kościelnej 34 - zlecenie ekspertyzy wodomierza.
ZGK dokonuje wymiany wodomierza głównego na posesji Odbiorcy.
ZGK zleca sprawdzenie prawidłowości wskazań wodomierza głównego zdemontowanego u Odbiorcy uprawnionemu organowi, w terminie 60 dni od daty demontażu wodomierza u Odbiorcy.
Po wykonaniu ekspertyzy przez uprawniony organ ZGK otrzymuje świadectwo z wynikiem kontroli.
W przypadku, gdy w wydanym świadectwie ekspertyzy, wskazane jest, że wskazania wodomierza głównego są prawidłowe i nie odbiegają od normy, koszty jego sprawdzenia pokrywa Odbiorca usług.
W przypadku, gdy wydane świadectwo ekspertyzy stwierdza nieprawidłowości wskazań wodomierza głównego Odbiorcy usług wystawiona zostanie faktura korygująca.
Wystawienie faktury za sprawdzenie wodomierza lub faktury korekty kończy proces reklamacyjny.